Mijn trouwe fans :

donderdag 9 augustus 2012

The afteparty

Feestvarken Hilde-san was uitgeput 
na een week van farewell party's en dinnetjes maar...

als je medewerkers speciaal voor jou een Karaoke hebben geregeld
omdat ze weten dat je dan volledig uit de bol gaat dan...

Kun je NIET weigeren!


The Blues Brothers

Tomihiro 

and 

Yamada-san



Met geluid...



Voor een duo met Gota-san heb ik altijd energie ;o)

"When I find myself in times of trouble, Mother Mary comes to me
Speaking words of wisdom, let it be
And in my hour of darkness she is standing right in front of me
Speaking words of wisdom, let it be
Let it be, let it be, let it be, let it be
Whisper words of wisdom, let it be"


Fuji-san schitterde 

als 

Diana Ross


Onze dokter "Asakawa-san"

had duidelijk

verborgen talenten







The Heartbreaker 

van de avond was..

Tomi my Hero!







Na zo'n 

hartverwarmende song

moesten we de 

harten blussen.


We gingen voledig

uit de bol...

ALLES GEVEN!!


We gaan een trapje

HOGER!!



En?

Hoe vinden jullie

The Afterparty?



Even vragen wat

Goto-san vindt 

van de Afterparty


Ook onze "Funny man"

Fuchibeppu-san

ging er VOLLEDIG voor!



I got you babe

I got you babe

I got you babe


The special Act was

mijn vriend....

Takeo-san!

Hij was na een lange werkdag met enkel van zijn teamleden nog afgekomen om mee te vieren ;o)


Dit moet een 

Love song zijn...

zo'n passie!












The GCS-Backing vocals


en als afsluiter..

..speciaal voor MVP :

"Chiquitita, you and I know
How the heartaches come and they go
And the scars they're leaving
You'll be dancing once again and the pain will end
You will have no time for grieving
Chiquitita, you and I cry
But the sun is still in the sky and shining above you
Let me hear you sing once more like you did before
Sing a new song, Chiquitita
Try once more like you did before
Sing a new song, Chiquitita"










Geen opmerkingen:

Een reactie posten