Mijn trouwe fans :

zondag 20 november 2011

Genoten van een ZONNIGE zondag in Electric City!

De zon was volop van de partij dus namen wij de uitdaging aan om te fietsen naar Electric City:

Een gigantische grote straat met overal elektronica winkels. Deze straat wordt op zondag verkeersvrij gemaakt... fietsen mag en ook niet.


Je vindt er alles wat je kunt denken in alle maten en kleuren (spelconsoles, computers, camera's, Iphone, Ipad, TV., DVD, ...) en ook alles waar je niet aan denkt.... elektronische huisdieren, elektronisch muziek, ..


Computerfreak kunnen hier hun hartje ophalen.


 Even binnenkijken?




Gelukkig had ik mijn Iphone met Google Maps op zak om mij te gidsen door de vele straten zonder naam ...





Je vindt er naast de drukke straten ook mooie parken... o.a. 
het park van "Imperial Palace"







En wat hebben we gevonden op onze weg terug...
.... zonder Google Maps????








Eindelijk voel ik mij thuis in Tokyo !!


Na al dat fietsen heb ik wel hoger gekregen... 
even de stad in gaan..




Een gezellig restaurant met open waar je lekker kunt aanschuiven..


En wat is het geworden...


Chaozu of bean curd (niet Japans maar chinees)




Tuna Sashimi .... Super lekker en gezond!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten