Mijn trouwe fans :

woensdag 23 november 2011

Op jacht naar "The Tokyo Rinding Club" op onze vrije dag



Eerst een stevig ontbijt..


Het wordt fietsen. Zo'n 'n 20-tal kilometers, want ze krijgen mij nog steeds NIET de metro!


Gerookte zalm, meloen, tomaat, verse gebakken toast en Philadelphia....mmmmmum!




Voorbij mijn hotel van week 1 : 
New Otani Tokyo Hotel.. 
Het groot gebouw achter het hotel is ons kantoor..
Je kunt het van ver erkennen..dat zal ik straks nodig hebben op de terugweg..




















Achter het hotel ligt het optrekje van The Imperial ...
NEE!!!  niet die van die salami....






Ik had  ware concurrentie ....puf! puf !


In het park was er heel wat te zien mensen die muziek spelen ...




of dansen... 




Het is echt FEEST in het park.... ja wat wil je als je in zo'n blokje van 5 x 10 woont 45 hoog...


je kunt ook best veel sporten tennis, baseball, atletiek, ..
Japanners bewegen ook veel meer dan de Europeanen.  Ze eten ook gezonder en leven langer... ik zal hier moeten blijven...
maar waar zijn die paarden???











Gelukkig had ik foto van Falaise in mijn Iphone staan anders had ik het NOOIT gevonden.."The Tokyo Riding Club"


Nu zullen we het zien.... 
de dressuurruiters van de Tokyo Riding Club..

Ze stonden in lange rijen te wachten om een rit te kunnen maken met aangepaste kledij..
het hoofddeksel toch ;o)
Let op de schoenen van de dame in het zwart ...










En daar gaan we... met m.b.v. het bankje....kennen wij ook...
op paardjes en dan één rondje stappen aan de hand..kennen wij HELEMAAL niet!!!


30€ alstublieft mevrouw...


Het was een fantastische ervaring..


We komen volgende week ZEKER terug!

GRAZY!!!






Als TOP -dressuurruiter mag ju privéles volgen...
 maar dan wel in wedstrijd-uniform!!
Ja je geloof je ogen niet ;o@ 
iedereen rijdt hier in witte rijbroek, witte blouses en zwarte ruitervest ;o))

Ik wil je niet op verkeerde gedachten brengen Jan ...
klik maar vlug door naar de volgende foto :o)






Ik ga wat verder fietsen op mijn Stalen Ros 

want ik kan mijn liefste trainer "Mister Q" en ...
mijn paardje "Falaise Ter Dieschoot" 
niet verloochenen voor  15.000 yen/u :o(


Dat is een grote toren, maar 't is niet die we moeten hebben..


Dat is mijn kantoor... 
rechts van de toren met de rotonde bovenaan..
Zie je het ? met de trapeze bovenaan.. 

Home Sweet Home.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten