Mijn trouwe fans :

maandag 16 januari 2012

Shinnenkai met key accout team

Shinnenkai = Nieuwsjaarsreceptie in 't Japans.


We MOESTEN alweer gaan drinken....


Ja... 't is een job met veel verantwoordelijkheid ;o))

Het werd een Japanse Fondue...
HEERLIJK!




Mooi plaatje hé?




In een super sympathiek gezelschap natuurlijk !



















Je hebt natuurlijk altijd collega's die interessant willen doen..
Hoe noem je ze weer?in Nederland?





Mijn  persoonlijk kok.. 
een Zwitserse Japanner... 
of is het een Japanse-Zwitser?
Hij kan drinken als een Zwitser.... grapje!
Het is een super gezellige nieuwe collega...
... een echte gentleman!











En als dessert ...in fondue :


Rijst met eieren :o@
Iedereen vindt 't lekker, maar..
't is niet mijn ding.
Laat die rijst maar achterwege en..
geef mij maar een Sabayon ;op




Avond (een beetje) in mineur geëindigd ..
Kleinste vingertop moest er aan geloven :o(

Mijn ware aard kwam precies boven..


Maar Moeke..

Geen paniek!

Het ziet er allemaal veel erger uit dan wat het is..

Ik wou gewoon wat stoer doen ;o)

Slaapwel!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten