Mijn trouwe fans :

vrijdag 13 januari 2012

Terug op mijn kantoor in Tokyo!

Op verzoek van velen enkele beelden van mijn werkplek in Tokyo...




Net zoals in België ben ik één van de eerste op kantoor...


Yamada-san, manager van Search & Selection, is bijna altijd van de eerste..
.... en de laatste op kantoor.
Hij is één van mijn favorieten ;o)


















Ja!Ja!

.... nu kom ik in beeld




 


Nee geen afzonderlijk kantoortje voor de managers in Japan, maar lekker gezellig aan de kop van de tafel....

... We zijn één grote familie ;op











Elke morgen om 9 uur  ..

Iedereen in het gelid voor....
 "the morning ritual".



Na het roepen van "Slogan"... "Good to know you" ... het enigste wat ik begrijp..

Draag iedereen de waarden van Randstad voor ...

Daarna worden de cijfers van de voorbije dag uitgeschreeuwd..

't is in het begin wat raar maar 't heeft ook zijn charmes.

Als er iemand iets speciaal te melden heeft mag hij/zij naar voren treden om de groep toe te spreken.
bvb. de Kerstboodschap Onze Koning..
....euh sorry van Onze CEO.. 
maar hij is bijna Koning ;o))





En daarna iedereen terug aan het werk ..


En daar is mijn favoriet terug...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten