Mijn trouwe fans :

woensdag 13 juni 2012

Blijven trainen en pillen slikken!

Als ze mijn trainer vragen

 "Hoe kan ik ooit zo goed paardrijden als jij?"

Dan antwoordt hij altijd...

"Blijven trainen en pillen slikken"


Wel ...
Ik ben goed bezig Jantje!




Na 2 dagen zonder stem en hoge koorts vond ik het toch even opportuun om naar de dokter te gaan...
Hierboven zie je het resultaat.

Geen wonder dat de farmaceutische industrie het zo goed doet in Japan.

Omdat het ziekenhuis hier ..
al 2 keren mijn leven heeft gered..



is Prins Filip speciaal
naar Japan gekomen
om hen te bedanken!



De krantenkoppen :

Prins Filip en Prinses Mathilde zijn aan hun handelsmissie in Japan begonnen. 

Ze staan aan het hoofd van een delegatie van bijna 300 zakenmensen uit ons land. 
Japan is voor België een belangrijke handelspartner. 

Het bezoek begon bij Randstad waar ze de zeer zwijgzame Concept Manager een bezoekje brachten.

Het prinsenpaar werd daarna in het Meiji-schrijn, één van de belangrijkste Shinto-tempels, meteen in de Japanse cultuur ondergedompeld.




Ze zijn met ze allen gaan bidden...




"Geef Hilde-san alstublieft
haar stem terug!"

Ze heeft beloofd om vannacht
NIET
te supporteren voor 


En vroeg gaat slapen ..




Geen opmerkingen:

Een reactie posten