Mijn trouwe fans :

vrijdag 15 juni 2012

Afscheid van Team Leader Iijima-san

Er zijn er dien komen en er zijn er die gaan...


Vandaag nemen we afscheid van Iijima-san.  


Hij was één van de eerste consultants die aan de slag ging bij Randstad Japan...


.. zo'n 7 jaar geleden.


Hij slaat een nieuw pad in...


We wensen hem het allerbeste toe!




Feesten =


Lekker eten..




héél véél 


lekker eten...




tof gezelschap...


en..








Véél Plezier!


met de altijd lachende 
Tomihiro aan mijn zij.


Ik wil hem altijd bij mij


want ???


hij is mijn 
(nieuwe) tolk ;o)








De nieuwe Team Leader Life Sciences is..


Goto-san.


hier met de super dynamische 


Fuji-san op de foto.


Veel succes Goto-san!




De afscheidsspeeches waren


recht uit het hart ...


gemeend en...
zeer emotioneel. 


Ook Japanners zijn mensen en
laten dan een traantje.














een troostende kus ;ox




Hoe schattig ;o)












..


En dan volgt het handgeklap ritueel.




Iemand roept een dankwoord en 


iedereen antwoord tegelijkertijd 


met één klap in de handen.


Leuk!




We hadden ook nog een 


"afterparty"


om onze dorst te lessen ;o)






Ai! Ai! Iijima-san kon niet meer door zijn ogen zien...


jammer want hij werd geflankeerd door 3 prachtige dames ;o)










We eindigen met een beeld dat perfecte weergave is van het "Team" op vandaag...



Na 7 maanden
is de saaie onsamenhangende groep
van individuen..



verandert in een gelukkig dynamische 
"TEAM"

Misschien moet ik mijn kandidatuur stellen bij het Nederlandse elftal ?



Want Bert-san slaagt er blijkbaar niet 
in om zijn groep om te vormen
tot een

succesvol "team"

Je moet wel eerst zelf 
kunnen lachen Bertje!


YES!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten