Mijn trouwe fans :

donderdag 2 augustus 2012

Big Farewell Party Randstad Japan

De collega's van GCS hadden een feestje voor mij georganiseerd.
Iedereen van het kantoor was uitgenodigd.


Om alle misverstanden te vermijden... 
Alle bedrijfsfeestjes zijn ten koste van de werknemer.


Ik had zo'n 20-tal collega's verwacht maar ...
er waren er meer .. véél meer!






Ik was serieus onder de indruk van de grote opkomst,


mijn hartje ging wild te keer.






Marcel Wiggers (CEO Randstad Japan) 


Start met een prachtige speech vol lof voor de realisatie van Search & Selection.


Ik kreeg een zeer typisch Japans kadootje nl. een volledige uitrusting van een verkeersregelaar ?!?
Hier in Japan staan bij alle wegwerken verschillende mannekes te zwaaien dat je moet voorbijrijden....
Je moet wel weten dat voorbijrijden de enige opties is... 
m.a.w. het is een nutteloze job.
Ik hoopte alleen dat het laatste geen verborgen hint was :o(




Daarna kwam het "echte" geschenk.




Een "Certificate of Appreciation"




Dat was even slikken als ik de tekst las..




"We would like to express our heartfelt appreciation to your contribution in implementting Professional Business Concet in Japan as well as bringing motivation to the colleagues over the past 9 months.
We hereby present this certificate of appreciation for your dedication and commitment.


We wish you to continue being actively involved with Japanese operation; therefore please accept the following new title.


chief Search & Selection Officer (CS&SO) "


Even een vreugdedans!!

JOEPIE !!!


De fun op het werk is de voorbije maanden zeker gestegen.

Japanners hebben zeker gevoel voor humor.... dus geloof niet altijd was je leest in de boekjes.
Ik heb een paar boekjes gelezen, maar ben zonder vooroordelen aan mijn missie gestart.
Ik heb ondervonden dat Japan op vandaag zeker niet meer het Japan van 10 jaar geleden is.
Het wordt dringend tijd dat ze de boekjes aanpassen.

Marjet-san voelde haar in haar nopjes...


tussen haar mannen.





3 op een rij..

Nee dat zijn geen Japanners maar...

"Ollanders" ;o)


Het was Fijn...


met veel Wijn!











Wat typisch is aan een Japans bedrijfsfeest is dat het precies 2 uren duurt.

Vele collega's wonnen (ver) buiten Tokyo en moeten de laatste trein halen.

Jammer voor Hilde-san ???
Nee hoor want wat ook typisch is aan een Japans bedrijfsfeestje is..
"the afterparty"



Ja hoor!

We gaan de FUN nog wat opdrijven...


met een Karaoke!




Een prachtige solo van mijn buurman (op kantoor)


"Misawa-san" 


Takeo voor de vrienden dus...
 ook voor mij.


We hebben de voorbije 9 maanden 
zeer veel pret op het werk gehad ;o)




Mijn idool "Karasawa-san"


steelde de show !


A star is born.
















Het "perfecte" duo..


niet alleen op het werk zijn we complementair...


Ook hier...


Marjet zong prachtig en ...
ik gaf de show ;o)







non rien de rien.
non ,je ne regrette rien .
ni le bien qu'on m'a fait,
ni le mal.
tout ça m'est bien égal.
non,rien de rien.
non, je ne regrette rien.
car ma vie .
car mes joies.
aujourd'hui
ça commence avec toi..



Er was ook nog een 

after-after-party

tot bij 





De dag was lang..

de nacht was kort!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten