Mijn trouwe fans :

donderdag 2 augustus 2012

Farewell Sushi!

Op maandag werd ik uitgenodigd door Inoue-san (COO Randstad Japan).


Hij had mij gevraagd welk type resto mijn voorkeur wegdraagt.


Ik had geantwoord "I don't like Sushi"


Samen met collega's Saruya-san, Fukatsu-san en Miyuki stapte we het restaurant binnen.


En??


Het was een "echte" 


Sushi-tent!!




Op de menukaart :


Sushi


Sushi  &


Sushi






Gelukkig was ik niet de enige die Sushi niet zo lekker vind. 


Ook Saruya-san keek zeer bedrukt bij de bestelling.




De Sushi zag er heerlijk uit en...


ik had reuze honger dus...


ik probeerde maar nog eens.


En ???


Wonder bij wonder het smaakte super lekker..




Laat ons ook maar eens een reuze


Escargot eten...


Oeps! dat smaakt niet echt zo lekker....


Vlug doorslikken met wat rode wijn.



Ja!


Hij vond het lekker ;o)






















Voor mij was het voorbij...


Ik kreeg geen hap meer door de keel.






Maar dat kon

de pret niet bedreven.
























We hadden een schitterende avond.

Chapeau voor de Japanse collega's 
want ze deden hun uiterste best om de hele avond Engels te praten.

Thanks!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten