Mijn trouwe fans :

zaterdag 26 november 2011

Uma Thurman achterna...



Gisteren uit eten gegaan met de collega’s naar het bekend restaurant Gonpachi gelegen in Roppongi.


Quentin Tarantino zich baseerde zich op dit restaurant voor de fantastische scene uit de film Kill Bill
waar Uma Thurman in haar gele catsuit tekeer gaat.





Het gezelschap was dik in orde....

Het eten was er super lekker !!!!




Sushi, Sashimi (mijn favoriet tonijnsashimi) , gebakken tofoe en spiesen geroosterde kip, sappig rundsvlees, gevulde champions,.... 


een streling voor de tong.



Er was ook drank...


voor sommige misschien iets teveel????








ik moet eerlijk bekennen..


De Mojito was van mij... 
en de andere ook....


De collega's hebben zich keurig gedragen.








Ikke misschien iets minder want ????


Je mag raden???




JA! 

Hij was er OOK !

De Japanners wisten niet wat hen overkwam ;o)









Er was nog veel meer drank...


maar we hebben de verleiding weerstaan. 
Geloof mij dat was niet simpel :o(








Het toilet viel wel wat tegen!!


geen Car Wash??? 


En nu???



















En er was nog meer maar...

....dat zien we morgen dan wel weer :o)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten