Mijn trouwe fans :

zaterdag 17 december 2011

Feestje met het team

Chinees gaan eten in Japan..'t is maar een gedacht..




Het was zeker niet slecht maar..
geef mij maar een sashimi van tuna, sushi of lekkere schepjes..







Het was super gezellig..


Prachtig cadeau gekregen...


een fotoalbum met foto's van iedereen van het team, met tekstballontjes en stickers (bloemetjes, sterretjes, ...).


 Deze zal ik koesteren ;ox







Let's go Party!!









Wat denk je van een Karaoke Party?





Mag ik jullie een aantal sterren uit mijn team voorstellen..


een natuurtalent... 
Eros Ramazotti kan hier niet aan tippen..


Elvis is born ...

again...






















Everybody happy ??


This is not a love song..






Ja!! 
goed gezien..
ik heb die microfoon maar achterwege gelaten ;o)






Mensen die beweren dat Japanners moeten gedronken hebben om uit de bol te gaan..
hebben ongelijk!

Het was een Party met ice tea, cola en..

wijn voor die ene Belg ;o)

Ben super fier op het TEAM!





Ik dat ik beetje per beetje verliefd wordt op Japan..

I love Japan


Geen opmerkingen:

Een reactie posten