Mijn trouwe fans :

woensdag 14 december 2011

Het was een belangrijke dag Search & Selection Japan.... maar ook voor mij ..

Mag ik jullie laten kennis maken met de fantastische consultants en managers van Search & Selection Team van Randstad Japan!




We hadden onze eerste Kick off meeting met het hele team.


In 3 woorden het was een :


- inspirerende
- succesvolle
- baanbrekende 


meeting!







Na de meeting ging we lekker eten met enkele collega's.

Dat was in 2 x 3 woorden :


- Super gezellig
- Ongelofelijk lekker
- Zeer openhartig








En ja hoor !!!


ik kan al met twee stokjes eten zonder te morsen...




hier praten de scherpen zelfs..



en ze zijn niet alleen veel slimmer maar ook lekkerder dan die wereld beroemde Zeeuwse mosselen....


Lekkere BBQ !

En dan... zoals gewoonlijk fietsje ophalen aan ons kantoor met...
De prachtige Kerstboom!


Het was alweer een dag om niet te vergeten....



Nog 9 keer slapen en 1 nacht vliegen en ...
dan mag ik KERST vieren met de familie en vrienden
 in BelgiĆ«..





1 opmerking:

  1. Dag Hilde
    Fijn om te zien dat je al serieus gelanceerd bent, van alles aan het ontdekken bent, van de omgeving geniet en fijne collega's hebt.
    Geniet ook van de feestdagen in Bruhhe!
    Lut Laleman

    BeantwoordenVerwijderen