Mijn trouwe fans :

vrijdag 2 december 2011

Koud en nat buiten...zullen wat Kerstsfeer binnen brengen?

Vandaag is het een koude natte herfstdag in Tokyo..




Ik voel me niet zo best..
koorts en spierpijn... 
zal een onschuldig Japans griepje zijn 


of......


de beestjes uit Nobelstede??? 
kan dat via de telefoon? of Skype?




of is het van de Kiwitini's ???








We blijven lekker gezellig binnen en geven jullie wat sfeerbeelden uit Tokyo... 


Kerst wordt hier niet "echt" gevierd (vanwege hun geloof) maar in de winkelstraten maken ze het wel gezellig. 




Nieuwjaar wordt hier wel uitbundig gevierd...dagen lang ;o))






De sfeerbeelden...






Mijn wekelijks bezoek aan de Citybank.... 

ik heb er ALTIJD prijs!!! 
Win for Live in Tokyo ;o)



ik vind deze niet echt mooi..


een beetje
triest..




maar 't is een boom....















Da's meer mijn ding..

een hele familie...
Kerstbomen 



Prachtig!!!


Wacosda???  

Je gaat het NIET geloven??? 


maar ze waren NIET te koop :o(




Die hadden we al, maar...

is zooooooooo


leuk dat hij er nog eens bij mag !










Ik ben er maar helemaal voor gegaan en heb mij aangepaste decoratie gekocht voor..


Mijn luxueuze Car Wash in mijn badkamer ...




Woooooaaahhh!!!






Ik dacht bij mezelf...
Als de vieze beestjes die mij ziek maken....
Nu eens in mijn haren zaten??? 
en ik laat deze knippen...
Dan ben ik zo weer beter!




..
Kapper vinden dat ging redelijk snel....


Oei... ze spreken natuurlijk geen woord Engels...


nee... Jacky ook gene Westvloams..

Dat wordt wat .....

Hildeke voor ...




Let niet op de gezwollen rode wangen..
't is niet van de drank !


maar van de beestjes

















En nu ....

Hilde NA ??????


Valt mee hé...



'k heb altijd mimespeler willen worden ..

het is zalig om hier naar de kapper te gaan ..


een oase van rust.






Je krijgt eerst een mooi kleedje om,
dan wordt je naar de wastafels gebracht...
je word er volledig ingewikkeld..
zodat er geen spaatje water naast je haren komt...
De zetels gaan volledig plaat!!!
Ze wassen en masseren je haren ruim 15 min...
Dan word je terug naar het salon gebracht....
dan word je zorgvuldig geknipt....bijna haartje per haartje..
Vervolgens terug naar de wastafel voor hetzelfde ritueel van 15 minuten.

Dan terug naar het salon en??? 
nu komt het summum .... 

crème de la crème 

een hoofd- en nekmassage...

Heeeeeeeerlijk !!! 

Het resultaat mag gezien worden, ze kunnen ook geen mannequin van mij maken hé!

maar ik ben hier al redelijk beroemd geworden... na mijn zeehonden-show...

want de paparazzi volgt mij overal..
ze stond al voor de deur van het kapsalon..


Gelukkig kon ik langs een achterdeurtje ontsnappen..



De beestjes zaten blijkbaar niet in mijn haar...

Want ik heb nog steeds een warm gevoel van binnen..

Hopelijk ben ik morgen beter na een nachtje slaap..








Ja slapen kan OOK goed imiteren..

Wat denk je van onderstaande foto??

slaap ik "echt" of niet???




Wie "Ja" geantwoord heeft
 hoort bij de groep van..

 de "rondellen M60"

Meer uitleg bij L.D. ...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten