Mijn trouwe fans :

zaterdag 10 december 2011

Rustige zondag....



Na een drukke week, van 7 werkdagen en korte nachten,

tijd voor een kort pauze..


Eerst fiets ophalen op het kantoor langs de sluiproute..

73 trappen...

Puf! Puf! Puf!








Knieƫn vinden dat helemaal niet leuk ...
maar 't is de kortste weg...
kort maar krachtig...



rechts van de trap een klein parkje..
prachtige herfsttafereel
MOOI!!

Vervolgens de fiets ..
mijn achtertuin rond..


We gaan eens kijken of de buren thuis zijn...





Blijkbaar niet te veel beweging ...


Dat valt tegen :o(











Aan de andere kant misschien meer geluk....



Ziet er wel niet echt gezellig uit ...

Ga maar terug huiswaarts en een lekker potje gaan koken, want ik heb wel honger gekregen van mijn fietstocht..

Nog 1 weekend en dan naar mijn "THUIS"




1 opmerking: