Mijn trouwe fans :

zaterdag 10 december 2011

Wat eten wij zo allemaal in Japan

Speciaal voor de ongeruste mama ..
Even laten zien hoe flink wij hier zijn...


's morgens een stevig ontbijt...


Lekker veel fruit...
's middag gaan we lunchen bij de de Fransman...
Meestal op het terras..
onder de verwarming...


Eén lekker gezond slaatje met kaas/ham of gerookte eend.


ofwel naar de Italiaan... pizza eten..


's avond staan we zelf achter het fornuis..



Scampi's in de duivels sausje .... 
bereidingstijd 15 minuten


een als dessert een sabayon met lekker dure aardbeien ;o))



Ik heb ook héééél lieve collega's...
 die koken voor mij....

SUPER lekker!


Hierboven het BESTE wat ik in Japan tot nu toe heb gegeten...
Het is wel Chinees, maar wel door een Japanse kokkin bereid ;o)




en nu alles samen op tafel met een mega lekker Frans wijntje uit papa's wijnkelder ;o)
De combinatie van geuren en smaken was
PERFECT!


En als dessert mochten we de afwas doen...JOEPIE!


ndaag voor het EERST in de metro geweest..
Verschrikkelijk... zo onder de grond !!!!
in een konijnenpijp
Eerste keer maar LAATSTE keer !!



Ik stond te trillen op mijn benen...
dat lachje op de foto is wel een 
GROEN Lachje..
ging goed samen met mijn polo :o(

Met de trein ging het beter, maar gelukkig was het niet druk...


Dankjewel liefste Japanse collega!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten