Mijn trouwe fans :

zaterdag 28 januari 2012

Parken en vismarkt in Tokyo

Ik lag deze morgen lekker lui in mijn zetel...
plots riep de zon mij naar buiten!


Op de kaart had ik paar parken uitgestippeld...


Via mijn achtertuin...

Waar nog wat sneeuw ligt..


 vertrokken we richting .. 







"Hibiya Park".



met de wolfskinderen




































een mooie fontein....




Het was iets TE koud om een duikje te nemen..

Op naar het volgend park..





"Kyu-Shiba-Rikyu Gardens"



Heb je ooit een "Snow-viewing Stone lantern" gezien?



Nu heb je die gezien ;o)


een eiland vol slapende eendjes ...


























en prachtige vissen.









Van al die vissen te zien krijgt een mens wel honger...
op naar de vismarkt!


een gigantisch grote markt.


Hier wordt  vroeg in de morgen (4 à 5 uur)
 de tonijn geveild..


Je vindt er super kleine restaurantjes ..

waar je aanschuift een toog..
de kok bereidt er voor je neus
HEERLIJKE Sushi.. 
mummm!!

maar eerst moet je in het rijtje aanschuiven..



Mijn persoonlijke
kok..




En....

Mijn overheerlijk bordje...

verse TONIJN!!



Terug op de fiets richting?? 

ja welke richting??

Mijn energie geraakt op..

even wat energie bijtanken..






Oeps!!


We zijn te ver door gereden..
we zitten in Ginza..

Het winkelcentrum..


je ziet het goed!
de straten worden er verkeersvrij gemaakt..
en de terrasjes worden buitengezet ;o)

oef!! ik herken mijn achtertuin...


Kijk eens wie we hier hebben?

de Brugse Zwaan!


en het lelijke eendje..


Nog één belangrijke boodschap doen..


want vanavond is het..

Martini-avond!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten