Mijn trouwe fans :

donderdag 2 februari 2012

Een zonnig dagje Tokyo!

In België is de gevoelstemperatuur -20°C..

In Tokyo is dat 10°C.
De zon schijnt 's morgen vanaf 7 uur en..
't is ZALIG om naar 't werk te fietsen 's morgens ;o*)






Daarom noemen ze Japan het land van...


de rijzende ZON!

De voorbije dagen was 't voor mij...
het land van de rijzende maag en kronkelende darmen :o(
Ik had van een voedselvergiftiging 
(een Scombroïde-intoxicatie)
 ..
Dankjewel verse tonijn van de vismarkt!?!?


4 dagen op yoghurt en bananen geleefd...

Vanavond lekker spaghetti gemaakt terwijl ik nog wat mails aan het verwerken was..

Zie hieronder het resultaat :o§


2 schuursponsjes moesten eraan geloven.

Gelukkig bleef het grootste deel van de saus nog intact...















Ja!Ja! 
Kweet het !!
't is niet verstandig om spaghetti te eten na 4 dagen vasten maar...
ik heb ook nooit beweerd dat ik verstandig ben :^)


Kzal deze nacht toch terug wakker liggen,
want die Japanners vinden het OZO leuk om tijdens de nacht wegenwerken uit te voeren...
Vlak onder mijn slaapkamer... grrrrr!!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten