Mijn trouwe fans :

woensdag 25 januari 2012

Shinnenkai Search & Selection Team Japan

Na de vele Shinnenkai's (nieuwjaarsreceptie)..
Was het vandaag de beurt aan mijn eigen team Search & Selection !


Deze morgen hadden we een succesvolle sales meeting met het S&S- team.


Vanuit de groep werd er een FANTASTISCH
best practice gebracht... 
Hij was SUPER!










De groepsdynamiek TOP!!

Wat ben ik FIER op mijn team ;o) 




En daarna...


Ja goed geraden trouwe blogvolgers....
We gingen we FEESTEN bij de Italiaan!!




Het eten was super lekker..
delizioso ;op


Het bier vloeide rijkelijk...


















De STER van de avond 
was..


Marjet-san !  













Ik ben persoonlijk ook FAN van Marjet-san !!




vandaag geen bloedende vinger maar ..

Ik liep PATS !! 
tegen het raam..

Gelukkig geen hersenschudding want....

de rest mogen jullie zelf invullen ;o))







Geen opmerkingen:

Een reactie posten