Mijn trouwe fans :

dinsdag 24 januari 2012

Tokyo onder een dik sneeuwtapijt.

Raar maar waar..
Ik denk dat de sneeuw ons gevolgd is zondag vanuit Gal Yuzawa naar Tokyo ;o@





Ik kon op de weg naar het kantoor enkel prachten beelden vastleggen ;o)

De wegen waren spekglad..
wagens kwamen de helling niet op..
de chaos was compleet!

























Ik heb de volledige weg bergaf..
in travers gereden met mijn stalen ros :o@

voor de leken in paardrijden ..
even een illustratie toevoegen ;op

Niet makkelijk  op een paard
en zeker niet op een stalen ros .




Ik moet eerlijkheidshalve toegeven dat...
ik (bijna) gevallen ben :o(
Ik probeerde schouderbinnenwaarts uit..


F.Y.I.:  ik trok iets te hard aan mijn rem vooraan en...
Oeps!!! 











Was dan ook blij om het Randstad kantoor in mijn vizier te zien. 




















Vlug naar het toilet..

NEE!!! 

Niet ten gevolge van de schrik!
maar om te kijken of we de Fuji-mountain kon zien en...
Ja hoor! ik zag hem nog nooit zo mooi en duidelijk...


Prachtig uitzicht hé?

Tijdens de kantooruren gingen we even wat foto's nemen op onze binnenkoer..


Een prachtige Japanse tuin..


sssssstt... niet vertellen aan mijn baas... 

ik doe omdat jullie kunnen meegenieten van 

deze prachtige tuin ;oç

































Even de arme bloempjes wat water geven ?!?!



The End !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten