Mijn trouwe fans :

maandag 23 januari 2012

Skiën in Japen

Ja je leest het goed skiën in Japen...

We gingen naar Gala Yuzawa.





Gala Yuzawa ligt op 200 km vanuit Tokyo...

met de Shinkansen (sneltrein) ben je er in amper 1,5 uur... Vroem! Vroem!


Trein stopt aan de skilift...
Uitstappen en terug instappen...
Een LUXE!!

Daar wordt een mens blij van ;o)




De zon is van de partij en kilometers pistes liggen voor ons...




Na 15 jaar terug op de latten...
Ik bedoel Skis... MVP ;o)


Dat voelde..
"echt" goed...
het was natuurlijke..
van korte duur...
knieën wilde niet mee,
maar wat we gehad hebben..

pakken ze ons niet meer af...

"CARPE DIEM" 



"Good to know you" and your family.


niet iedereen had evenveel pret...
of geluk...


Een honger hadden we....


héél véél honger..


weet je wat ik zie...
als ik gedronken heb ??




















beestjes... beestjes....



blauwe gelen rooien...
 alles zit er bij likken barend..
komen zij steeds dichter bij
en ze loeren allemaal op mij...





Met dank aan 
het super leuke gezelschap!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten