Mijn trouwe fans :

zaterdag 11 februari 2012

beeldende kunst in Tokyo

Ben een beetje lui geweest vandaag ..


Ik heb tot 13h in bed gelegen..het klokje rond.


was wakker vanaf 9h maar kreeg mijn ogen niet open :o$




Maar ik heb mijn verplichtingen t.o.v.
mijn trouwe Blog-volgers ...

Vandaag laat ik jullie kennismaken met..
de beeldende kunst...
in de verschillende parken.


3 goed geschapen mannen ;o@



Garden Lantern. 


De brullende leeuw 
(Yasukuni Shrine)























Moeder en kinderen in Yoyogi park


Eva? 
met de appel voor Adam?




Hier zijn ze alle twee.



Prachtig!!


Vind ik persoonlijk..





Pure 
Macho!


Puur 

Vrouwelijk ;o)



Ik heb mijzelf juist lekker verwend..


Scampi's in diabolique met ...
'n lekker glaasje Chablis...


lekkere aardbeien..
en de rest van de Chablis..
mum!


Onderstaand liedje is speciaal voor "mien moaten".
Nog 2 weekjes en...


we gaan er een LAP opgeven!




luister zeker tot 1'.11"



Geen opmerkingen:

Een reactie posten