Mijn trouwe fans :

woensdag 4 juli 2012

Op bezoek bij de Randstad collega's in Shinjuku

In één van mijn favoriete plaatsen nl.Shinjuku heeft Randstad ook een kantoor.


Ben er al 10-tal keren voorbij gefietst maar niet opgemerkt. 


Voor jullie een nieuwe bril voor mij gaan kopen...






zal ik jullie even uitleggen hoe dat komt ...


Zo ziet een Randstad kantoor eruit in Shinjuku..
.




En zo ziet een Randstad kantoor eruit in België of Nederland:
















Onze kantoor is op de 24ste etage.
De collega's van Shinjuku zitten het hoogst van ALLE Randstad collega's in Japan. 



Ze hebben een prachtig uitzicht op Shinjuku.
Het weer zat niet mee :o(









bij heldere hemel kun je Fuji Mount zien.

Zoiets :












Jammer...


Gelukkig kan ik Tomihiro wel zien ...
anders kan ik straks niets horen...


mijn attente collega
merkte terecht op dat Tomihiro gelijkt op de man op de Randstad poster..




Aan de binnenkant gelijkt het kantoor wel op onze kantoren....

alleen zijn de vierkantemeter per medewerker duidelijk veel minder.

De prijs per vierkantemeterprijs is hier dan ook stukken hoger... 
meer dan factor 10!

Het was een leuke en leerrijke meeting met Tezuka-san.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten